Klachten en complimenten
Klanttevredenheid
Bij NCPC Kliniek Alphen/ Kliniek Voorne Putten vinden wij het van het grootste belang dat onze cliënten zich op hun gemak voelen en met een tevreden gevoel op hun behandeling terugkijken.
Om te waarborgen dat dit echt ook het geval is en blijft, meten wij continu de tevredenheid van onze klanten. Naar aanleiding van de resultaten zullen wij zo nodig ons beleid aanpassen.
Klachtenprocedure
Indien u niet tevreden bent met de behandeling of bejegening in Kliniek Alphen/ Kliniek Voorne Putten, kunt u een klacht indienen.
Hiertoe is een speciaal e-mailadres in het leven geroepen: klachten@ncpc.nl.
Hier kunt u aangeven wat uw klacht inhoudt, onze klachtenfunctionaris zal dan contact met u opnemen voor verdere afhandeling. Onze kliniek beschikt over een onafhankelijke klachtencommissie die in eerste instantie uw klacht kan behandelen. Op verzoek zal u kosteloos een exemplaar van het klachtenreglement worden toegestuurd.
Het Nederlands Centrum voor Plastische Chirurgie is lid van ZKN en dus tevens aangesloten bij de landelijke Geschillen commissie Zelfstandige Klinieken.